טיפטיפו.נט
Search
Close this search box.

TipTIPO

הישרדות 2023 עונת הישרדות כל הפרקים

הישרדות 2023

השרדות כל מה שרצתם לדעת על המתמודדים בעונה החדשה לשנת 2023. משימות הדחות, חסינות,מפתח האש.

אלית השורדת האחרונה - 2023

הזכייה המפתיעה ביותר בתולדות הישרדות !

סיכום זכיית הישרדות 2023 - אלית מוסאיוף

השורדים על האי פנו הכי הרבה בשאלות לטל וגל משום שטל וגל היה הצמד הכי חזק במשחק ההישרדות . מטרת השאלות של השורדים שהודחו היו במטרה להבין מדוע השורדים שבגמר בחרו בדרך שלהם ולמי מבין הארבעה הכי מגיע לזכות בגמר. נראה כי ההחלטה של השורדם שהודחו הייתה החלטה קבוצתית ולא החלטה אישית, במקום שכל אחד מהחברים שהודחו ילך לפי דעתו האישית ולפי מה שנראה לו שמגיע , נראה כי הם החליטו פה אחד על אלית. האם לדעתכם זוהי החלטה פירית? מצד אחד, הצמד הכי חזק בהישרדות היו טל וגל שהם באמת הצליחו להישאר נאמנים אחד לשנייה ללא אף אחד שיפריד ביניהם, הם ניצחו ברוב המשימות של המשחק והובילו מהלכים קדימה. 

גל היא אחת הבחורות הכי חזקות שהיו בהישרדות. היא גם ניצחה את כל הגברים במשימות אם זה הפיזיות או השכליות וגם הובילה את רוב המהלכים יחד עם בן בריתה טל. בחורה שהיא אמא לשישה ילדים שנלחמה על המקום שלה כמו שאף אחד לא נלחם במשחק הזה, גל את מלכה ואלופה וזה ברור שהגיע לה הזכייה הזאת.

טל שהיה בן בריתה של גל היה בן המתמודדים החזקים והצעירים ביותר , ילד בן 19 שרק השתחרר מהצבא, נתן פייט (מלחמה) שואגת ביותר. טל גם ניצח כמעט כל מתמודד במשימות החסינות, הוא פעל המון בשיקול דעת ושם את הרגש שלו בצד, הוא לא היה מוכן לשים את הרגש בעדיפות עליונה אלא הוא הבין שהוא הגיע למשחק ובו צריך לשחק. הוא היה ונשאר נאמן לגל בת בריתו לאורך כל הדרך. כן יכול להיות שטל עשה טעות בהדחה של מאיה ואולי היה צריך לשבת יחד עם מאיה גל וסהר בגמר ואז הטוב היה מנצח. אבל כמו שאומרים מה שהיה היה וצריך להשאיר את כל הכאב על האי. היתרון הוא שמאיה בת זוגתו זכתה בתואר השורדת האהובה וקיבלה אוטו מתנה, מאיה מגיע לך את בחורה מדהימה ויוצאת מן הכלל, אז טל אומנם לא הרווחת מיליון שקלים אבל לגמרי הרווחת בבת זוג נפלאה ונהדרת להמשך החיים !

סהר מתמודד חזק שבהתחלה התבלט מאוד בזכות הבאלגן עם דורין. אבל לאחר שדורין עברה לשבט השני הוא הצליח להכיר במספר חברות לחיים כמו ספיר קשתי שהייתה אוהבת ונאמנה לו כל הדרך. בהמשך המשחק הוא הכיר חברה טובה בשם מאיה כי לאחר הדחתה הכואבת מאוד של ספיר, סהר הכין כי עליו להתאפס על עצמו ולא לתת לרגש לשחק במשחק למרות שעל אף שהחליט כי הרגש לא ישחק במקומו עדיין הרגש היה חלק משמעותי במשחק שלו. אז כמו שצוין, סהר התחבר למאיה בעקבות ההדחה הכואבת של חברתו ובת בריתו ספיר קשתי, כמה מתמודדים הצליחו לבלבל אותו ונאלץ להדיח את הבת ברית שלו מאיה. סהר חשש בתבונה, שמאיה לא תבחר בו להיות הזוכה של הגמר אלא תבחר בטל. והכי מצחיק שבסופו של דבר מאיה לא בחרה לא בבן זוגה לנצח בגמר ולא בבן בריתה לדרך. אבל זוהי לא סיבה לא לתת לסהר את הניצחון. כן היה מצופה ממאיה לתת את הניצחון לטל ואם לא לטל אז לפחות לסהר. גם קייסי כמה שדיברה טובות על גל שהיא אמא שנלחמה על החיים שלה במשחק כנראה לא הצביעה לטובה של גל ואפילו לא לאחד החברים שלה טל  או סהר, די מאכזב ניתן לומר. במקום לתת את הזכייה לשלושת השורדים שבאמת נתנו והשקיעו את כל כולם במשחק לא נבחרו להיות הזוכים בגמר. מה זה אומר על השורדים שהודחו בעצם? האם הכל הייתה נקמה? האם הם עשו את במטרה לפגוע על הדחתם? זה המשחק חברה, כולם מרכלים על כולם וכולם מדיחים את כולם. מי שלא בנוי למשחק הזה לא צריך להגיע אליו. או שאולי בכלל רצו לתת לאלית את הכבוד? בכל זאת הצליחה לעבור את כל המתמודדים החזקים של העונה כמו גיא, דורין, שיקר, קשתי. זה לא מובן מאליו בכלל ואולי בגלל זה כן מגיע לאלית?.

מצד שני, אלית שזכתה בגמר הייתה אמורה להיות המודחת הראשונה , ומי ששמר עליה היה שיקר וגם אליו היא לא הייתה נאמנה אז למה בעצם מגיע לה? אז נכון אלית הייתה צריכה להיות המודחת הראשונה אבל, לאט לאט ובשקט הצליחה להתגנב לתוך הגמר, גם בזכות שיקר וסהר שנתנו לה הרבה ביטחון ותמכו בה, גם בזכות הדרך הארוכה שהייתה מנודה חברתית וגם בזכות המזל שלה עם האבן שלא נשרפה, אבל אי אפשר להגיד שאלית לא עשתה דרך, היא גם הצליחה להביס מתמודדים חזקים ממנה והם כרגע יושבים כמודחים והיא לא. בנוסף ,היא נתנה את הקול הסופי שמכריע מי היה המודח הסופי. היא אישה מבוגרת ששרדה את כל תנאי הטבע, את הפן החברתי ואת הפן הפיזי הקשה, אל תשכחו שהיא תמיד הייתה על הכוונת אז וואלה אפשר להגיד לאלית שאפו ! אלית כל הכבוד לך !

העיקר הוא שבסופו של יום, שתי בחורות ניצחו את העונה הזו וזו אלית בכך שזכתה בגמר ומאיה שזכתה בתואר השורדת האהובה.

שאפו לנשים החזקות !

ארבעת השורדים האחרונים גל, טל, סהר, אלית

 
ארבעת השורדים האחרונים גל, טל, סהר, אלית, אחד מהם יהיה השורד האחרון .  אז למי מארבעת השורדים אתם צריכים לתת את הקול שלכם?.   נכון גל עשתה את התוכנית של הישרדות 2023 אבל גם השאירה הרבה מושבעים שכנראה לא יצביעו לה. מנגד יש את סהר שלא עשה הרבה בתוכנית אבל יתכן שיקבל הרבה קולות מחבר המושבעים. אלית שהייתה מעומדת להדחה כבר בשלבים הראשונים נשארה עד לגמר בזכות עצמה בלבד! . על טל אין הרבה מה להגיד חוץ מזה שהיה נאמן לגל אבל אין ספק שהוא בחור טוב ועבדה שהוא ומאיה חברים טובים. המנצחים האמיתיים בתוכנית באתר טיפטיפו הן קייסי ומאיה, שאפו לישתיהן.

הדחה המפחידה והמרגשת בו זמנית

 
השורדים הגיעו למשימה וגיא אומר להם שהפעם הפרס של המשימה הוא גדול ביותר!
כולם ממש נדהמים וסקרנים לדעת מה יהיה הפרס ונחושים להצליח במשימה. גיא ממשיך ומספר להם 
שזאת לא משימה רגילה של פרס בלבד אלא גם משימת הדחה !
גל וטל התבאסו עד שהם מתכננים מהלכים אז בסוף יש משימה שמי שיפול ראשון יודח מידית מהמשחק.
שהתחילה המשימה כולם היו סופר נחושים להתייצב על המצוף, טל איבד את השליטה ולא הצליח להתייצב וכמעט נפל, אלית עמדה כמו פסל ולא זזה כמעט, אך מי שבסוף נפלה זאת קייסי והיא הייתה המודחת.
משימת המצוף הייתה משימה לא הוגנת משום שידוע שמדובר פה במשימה שמי שהוא קליל הוא יצליח ומי שפחות כנראה יפול. זה ברור שהמשימה לא משקפת את היכולות של השורדים ונראה כי הייתה כוונה להדיח את קייסי. בסופו של דבר זה משחק והיא אחת השורדות הטובות שכן הובילה מהלכים וגם הייתה רגישה לחברים שלה במשחק, קייסי היא מדהימה בעלת ביטחון עצמי שכל אחת הייתה רוצה והיא חכמה מאוד.
לקייסי לא הגיע ללכת חד משמעית, היא עברה דרך ארוכה , שיחקה את המשחק כמו שצריך והוהיבלה מהלכים גם אם לפעמים עשתה טעויות בדרך היא עדיין נשארה עם רגליים על הקרקע.
 
 

האם אבן הגורל הצליחה להציל את אלית? – 

אלית הייתה בטוחה שכל השורדים הולכים להדיח את אבירן אבל הגלגל התהפך וסהר, גל, טל, קייסי ואבירן הדיחו את אלית. שאלית הבינה שהיא המודחת היא הייתה בשוק מוחלט ולא הבינה מה בכלל קורה סביבה הרי הרגע דיברו על להדיח את אבירן ,אז למה שמים את אלית?
גיא מבקש מאלית לבדוק אם אבן הגורל שלה תישרף או לא תישרף, ולמרבה מזלה אבן הגורל של אלית לא נשרף וההדחה שלה מבוטלת והיא חוזרת למשחק.
וואו כמה מזל היה לך אלית ! מבין כל השורדים אלית היא זו שקיבלה את אבן הגורל והדחתה בוטלה. 
השורדים חזרו לאי , אלית ממש כעסה עליהם ברמה שהיא לא הבינה איך הם תקעו לה סכין בגב. אלית הגזימה עם התגובות שלה הרי רק לפני שנייה הדחתם את מאיה אז מה לא ציפית שגם את תודחי ? הרי אלית הייתה על הכוונת בין הראשונות להדחה של העונה. סהר נורא התעצבן על גל שהיא שוב פעם רוצה להדיח את אלית והוא אומר לה אני לא מוכן לשתף איתכם פעולה יותר, אני מצטער שהדחתי את אלית וזו הייתה טעות מבחינתי. הוא מסביר שגם לו יש עמדות והוא לא מוכן להסכים עם כל דבר. סוף סוך סהר מקבל קצת אומץ אחרי שחלק מהשורדים השפיעו עליו. ככה הייה צריך להיות גם עם מאיה, לא להסכים להדחה שלה.
איפה אתה היית טל, במקום ללכת עם הבת זוג שלך לברית עד הסוף לשמור עליה קרוב עשית בדיוק ההפך. אותו דבר מרגיש סהר הדחתי את אלית שהיא כמו שאמא שלי והוא נורא כאוב על ההדחה שלה.
האם לדעתכם סהר צודק בהחלטה שלו לא לשים את אלית שוב פעם?
 
!

סיכום העונה

ביום שבת תהיה הדחה חלק מהשורדים רוצים את אבירן כמו סהר למשל וחלק מהשורדים רוצים את אלית כמו טל, מי באמת יודח? את זה נגלה בשבת!! 
בפרקים הקודמים של הישרדות גל ניצחה את סהר במשימת צמיד החיים כאשר יש לה יתרון בחסינות אישית
טל וקייסי הרוסים אחרי ההדחה של מאיה כאשר קייסי מתחילה לבכות וטל מנחם אותה ואומר לה שהוא מקווה שמאיה תבין את המהלך שלהם אחרי ההדחה, קייס מרגישה אשמה ושמאיה בהדחה הסתכלה רק עליה כיאלו רק היא אשמה ולא השאר ולקחה את זה ממש לב.
קייסי ומאיה הן חברות מתחילת המשחק ונוצר בהן חיבור מהמם, אין כמו למצוא חבר או חברה טובים זה משהו שכולם צריכים בחיים.
המהלך של קייסי לא היה במכוון לפגוע במאיה ורואים על העיינים שלה כמה שאני אוהבת את מאיה.
מצד אחד, למה להדיח חברה טובה שלכם מתחילת המשחק? כל בקשה שביקשתם ממנה כל מהלך שרציתם שתעשה היא עשתה, אבל מי שעומד מאחורי זה זאת דווקא גל, שבסוף החליטה כן לצרף את מאיה לברית שלה ושל סהר או לפחות להוביל איתה מהלכים, אבל ברגע שראתה שטל ומאיה צמודים היא החליטה שלא בא לה עליה… גל יש לנו הצופים שאלה אלייך עד שנוצר כאן אהבה על האי, אהבה שהיא בהפתעה מלאת רגש ותמימות למה להרוס אותה? משחק לא משחק.. עד כמה הגבול הוא רחוק?
מצד שני אפשר להגיד שזה רק משחק, גל עשתה מהלכים כל התקופה המשחקית, הצליחה כמעט בכל המשימות ואפילו יותר טובים מהגברים, לכן זה הגיוני שתרצה להדיח כל מי שיפריע לה לנצח בגמר.. 
מה דעתכם? האם לאור כל המהלכים של גל וטל שהם "החזקים" במשחק, יובילו לניצחון? האם המשחק הזה המטרה שלו הוא להדיח את אותם ולהישאר אחרון או דווקא להיות נאמן לברית שלך וללכת  איתם עד הסוף .. מה אתם חושבים, למי מגיע לזכות? כתבו לנו בתגובות למטה 🙂
!

משימת המשפחות

גל ניצחה במשימה והייתה צריכה לבחור האם ליהנות משלל של ביוטי , מוצרי טיפוח או לבחור להעניק לכל השורדים מתנה מיוחדת. גל החליטה בסוף להעניק לשורדים הפתעה.
ההפתעה הייתה לראות במסך פלזמה את המשפחות, בני זוג, חברים כאשר הם בוחרים להם מוצרים מהדיוטי פריי , השורדים התרגשו ברמות והיו כל כך מאושרים לראות את המשפחות והחברים שלהם על המסך.
ההפתעה של גיא לא נגמרה כאן.
כל אחד מהמשפחות והחברים הגיע במיוחד עד האי ! כן עד אי הפיליפינים ! רק כדי לתת אהבה וחיזוק לשורדים  שלהם. שהשורדים ראו את הם ממש התרגשו שהתחילו לבכות. הם רצו אחד לשני והתחבקו והתנשקו וזה גרם לנו אפילו להוריד דמעות
לאחר מכן, השורדים והמשפחות אכלו ביחד ארוחה מלאה ומשביעה תוך כדי שכולם מדברים אחד עם השני ופשוט נהנים מהרגע.
הרגעים האלה אפילו התעצמו שהם יכלו לישון ביחד על אותה מיטה שדברים אלה היו ממש חסרים לשורדים וזה נתן להם פי כמה יותר כוח.
!

מאיה הודחה  מהישרדות 

טל חבר אמיתי לא היה מדיח את החברה שלו  

במיוחד שהיה לטל עוד אפשריות להדיח אחרים

כולנו בשוק מטל, סהר  וקייסי. לבוא ולהגיד מאיה התרחקה מאיתנו אז הדחנו אותה זה תירוץ,  במהדורת שבט יצאתם קרירים כלפי מאיה חוץ מקייסי שדיברה מהלב ואמרה אם יכולתי להחזיר את הגלגל אחורה הייתי מתחלקת איתה חצי חצי. טל וסהר דיברו במהדורת שבט ללא רגש בכלל למאיה..

ואני אומרת לעצמי עד כמה אתם יכולים ללכת מלוכלך? אין פה לא הגיון ולא רגש, היה לכם אפשרות להדיח את אבירן ואת אלית אז אל תיתממו. לא מדובר פה בגמר שאתם שלושה ואז הבחירה תהיה בעצמכם. יש לכם פה עוד אנשים אחרים שאיימו עליכם בגמר. מאיה הייתה בת בריתכם ועשתה כל מה שביקשתם ממנה,

הדיחה את כל מה שרציתם ובסוף זה נהפך עליה . סהר לדעתי ראה אותה רק כבת ברית ולא בתור חברה לחיים כי חבר אמיתי יודע לבוא ולהגיד וואלה מאיה אני מצטער טעיתי.

טל דיבר לא מהלב בהדחה של מאיה מהישרדות

גם לא אמרת אם הייתי יכול לחזיר את הגלגל לאחור הייתי משנה את ההדחה. גם לא דיברת מהלב ולא ביקשת סליחה ממאיה.

מה שאני ציפיתי במהדורת שבט זה התנצלות של טל וסהר כלפי מאיה, לבוא ולהגיד עשינו טעות מאיה לא היינו צריכים להדיח אותך אבל בכל זאת הם המשיכו להצדיק את עצמם ולתת הסברים למה הם היו בסדר… האם יש פה חברות אמיתית ? אנחנו רוצים להאמין שכן…
האכזבה כרגע גדולה מהאהבה והחברות.
!

מאיה על הכוונת של גל בהדחה – גל מול מאיה 😮 

מאיה על הכוונת של גל בהדחה
במשימת החסינות התחרו גל מול מאיה, גל הייתה ממש נחושה להשיג את משימת החסינות וגם מאיה שאף פעם לא ניצחה במשימת החסינות נורא רצתה הפעם שרשרת חסינות.
 
גל שאין לה שום חשש מפני הדחה, נלחמת מול מאיה רק כדי להוכיח שהיא חזקה ממנה. את האמת ההתנהגות של גל היום הראתה את הצד הלא חיובי שלה,
כאשר גיא שואל את טל ואמיה כיצד יראה הדייט הראשון שלהם בארץ ומאיה מסמיקה,

מאיה מצליחה יותר מרוב השורדים 

גל אומרת בפני כולם כמה הנושא של הזוגיות של טל ומאיה משעמם וכמה טוחנים עליו מים, אבל גל למה את לא יכולה לפרגן כמו השורדים האחרים? אז קרה והבן ברית שלך התאהב במישהי על האי? זה לא דבר יפה לראות שבתוך משחק ריאלטי יוצאים זוגות? לדעתי זה הכי יפה שיש, ובתור אישה לאישה יש ציפייה ממך לדעת לפרגן !
כל הזמן את יורדת על מאיה ואומרת שהיא נשענת על טל אבל לצערי את טועה, מאיה תותחית היא עושה את המשימות על הצד הכי טוב שלה והיא גם מצליחה יותר מרוב השורדים שם. עד כמה רחוק אנשים מסוגלים ללכת במשחק ברמה של לאבד חברים טובים? גל את צריכה קצת להתאפס על עצמכם ולהבין שבסופו של דבר המשחק הוא משחק חברתי ואם את תלמדי להיות חברה בגמר לא יבחרו בך להיות הזוכה.
לגבי טל, טל בחור מהמם, לבבי וחם וחכם כמו שאומרים. במקומך טל, הייתי אומרת לגל שהברית שלכם מבוטלת והייתי עושה ברית עם מאיה כלומר טל, מאיה סהר וקייסי וככה תהיו רביעיה חדשה.
גל רוצה להדיח את מאיה ?
סליחה גל אבל למה לא את אלית? כי את מקנאה אולי בקשר של מאיה וטל, כן היום בפרק הוכחת לנו את זה. את לא יכולה לראות את טל עם מישהי אחרת שזה לא את , כמו שגם את אבירן לא יכולת לראות עם נטשה. מאיה הייתה בת ברית שלכם והלכה לפי ההחלטות שלך עד עכשיו אז דווקא מישהי שהייתה נאמנה לך את מחליטה להדיח? ממש לא מתאים. 
למאיה מגיע לשבת בגמר בדיוק כמו שלך מגיע !

חדש לימוד אנגלית חינמי באתר!! , פתרון אנסין שאלה 1 מועד חורף 2021 בגרות 3 יחידות באנגלית כניסה לעמוד ועוד הרבה פתרונות כולל סרטונים !

טוב היה פרק אחד המותחים😱 אחד המבולגנים 😮 ואחד המפתיעים

הוויכוח בין טל לקייסי הגיע לרמות גבוהות מידי ברמה שטל איבד את העשתונות וקרא לקייסי שקרנית ועוד מילים נוספות וקייסי מנסה ללכת אחרי גיא והוא מוביל אותה לעשות מהליכים במקומו ובסוף היא נפגעת
כן האמת היא הייתה של טל, וקייסי באמת שיקרה אבל מדובר פה במשחק ואין מה לעשות בשביל לשרוד אתה צריך להיות אסטרטג. לעומת זאת טל ממש נפגע מקייסי שאמרה : "בדבר היקר לי" כלומר הוא נורא התאכזב מקייסי שמערבת חיים אישיים וחיי משחק ביחד שהוא אומר שהוא לא יכול לעשות את זה. 

גם גל מתערבת ומוסיפה עוד מילים על קייסי שגם אם הם נכונים עדיין לא צריך להוסיף אש למדורה.

את גל חיבבתי בהתחלה אבל לאט לאט אני שמה לב שלמרות שהיא אמא טובה ובחורה מקסימה באישיות שלה, מבחינה משחקית היא יותר מידי שתלטנית וכוחנית והיא משפיעה על טל יותר מידי. העניין שלה להדיח את מאיה זו טעות גדולה.
גברת גל יש עוד המון מתמודדים אחרים שאפשר להדיח אותם , אז דווקא על מאיה את נתפסת? מה את מקנאה שהוא יהיה איתה ויעזוב את הברית איתך? למה את לא סומכת על טל ? גם אם הוא רוצה לשמור על מאיה, הוא לא יעשה משהו נגדך. לדעתי היא קצת בפרנויה על מאיה והטעות של גל היא שאפילו לא מנסה לשבת עם מאיה לשיחה …

מאיה כרגע לא מהווה איום על אף אחד 

היא מעולם לא דיברה רע או התנהגה באופן לא נעים כלפי מישהו. האדם היחידי שהיא פחות הסתדרה איתו זו הייתה אלית. ואחרי הפרק של היום הכל ממש מובן. לדעתי אלית הגרועה מכולם,קיבלה בטחון יתר, עפה על עצמה כיאלו היא הכי חזקה מכולם . רגע תנשמי את היית צריכה להיות המודחת הראשונה . כן שאפו שהיא הגיעה עד לאיפה שהגיע אבל תני קצת כבוד לחבר שלך שיקר. אלית מעולם לא פירגנה לאף אחד . לא לחברים שלה אלא אך ורק לעצמה, היא כל הזמן חושבת על עצמה, לא מעניין אותה אף אחד.
שיקר לא השתנה במילימטר, הוא פשוט נכנס יותר משכיל לאיחוד.

 

שיקר הכי התאכזב מקייסי

שיקר ואלית התחברו מההתחלה למשחק, ואפילו שהוא הודח לא ירדה דמעה מעיניה של אלית… נכון היא סך הכל אישה שנתנה מעצמה בכל המשחקים, הייתה אפילו יותר טובה מהגברים ועשתה הכל כדי להצליח במשימות וגם הצליחה בחלק מהם. אבל בגלל שהייתם לא רק ברית אלא חברים טובים היא צריכה לתת לו כבוד מינימלי שהוא באמת הלך לכל המתמודדים ודאג שהיא לא תודח בהדחה הקרובה. אז אלית תתני כבוד תקבלי כבוד
שיקר הכי התאכזב מקייסי , שהיא בגדה בו וגם מסהר, אבל זה המשחק וצריך לדעת לשחק .

דורין קבעה שצריך להדיח את גיא 

הקבוצה של טל רצו להדיח את קייסי אבל לבסוף דורין אמרה שצריך להדיח את גיא שהוא אחד החזקים והאמת שזה די מפתיע כי לפני שניה דורין רצתה להיות עם גיא בברית, איך אנשים ככה מחליפים את דעתם. אי אפשר לסמוך על אף אחד…. כולם מלכלכים, כולם מדברים בדיוק מה שאלית אמרה וזה נכון 
אבל דורין גם את בגדת בגיא ובחרת להדיח אותו וחבל.

המודח של היום היה גיא, כשעתיים לפני ההדחה הקבוצה של טל בחרה להדיח את גיא ולא את קייסי כמו שתכננו בהתחלה.

הקבוצה של טל שהם : גל, נטשה, אבירן ,סהר, דורין בחרו להדיח את גיא. לעומת הקבוצה של גיא: קייסי, אלית וגיא ששמו את טל. 
מאיה שמה דורין. ושיקר לא יכל להשתתף בהצבעה כי מאיה נתנה לו השתק.
לסיכום, העניינים בהישרדות הולכים ונהיים יותר ויותר קשים מבחינה רגשית ,פיזית ושכלית , אי אפשר לדעת מה יכול לקרות ,הכל משתנה הכל מתהפך וזה הופך את המשחק למאתגר ומעניין יותר .
מה דעתכם ? האם הופתעתם מההדחה של גיא ?
אנחנו מאוד . גיא אחד המתמודדים החזקים בתוכנית שגם קיבל את ההדחה שלו בצורה ספורטיבית ונעימה  . שאפו גיא.
 
 

חדש לימוד אנגלית חינמי באתר!! , פתרון אנסין שאלה 1 מועד חורף 2021 בגרות 3 יחידות באנגלית כניסה לעמוד ועוד הרבה פתרונות כולל סרטונים !

בלאגן ענק באיחוד

כולם נגד כולם. .עכשיו זהו אין חברים.

פרק ההדחה של ירדן – אמת או שקרים

 
בשבט טאגאלוג טל וגל החליטו שדווקא הם רוצים להשאיר את דורין ושהיא לא תודח, אלא המטרה שלהם היא להדיח את ירדן בגלל שירדו היא חברה טובה של גיא 
ולכן באיחוד היא יכולה להתחבר אליו ושניהם יהיו חזקים וידיחו את כל שאר המתמודדים, הם רצו להחליש את גיא וירדן.
ואז טל ביקש גם מנטשה ואבירן לשים את ירדן בפתק וכך גם היה, כולם חוץ מירדן עצמה שמו את השם שלה. 

ירדן  מרגישה על הגרדום 

ירדן הרגישה שהיא על הגרדום ועומדים להדיח אותה ולכן היא מנסה להתחבר לגל ולטל ולהציג להם את הסיפור שהם היו חברים מההתחלה מאוחדת  כארבעה אנשים חזקים ומובילים בשבט טאגלוג.
דורין שמה לב שגם היא על הגרדום שזה אוצר שזה או היא או ירדן יהיו המודחות היום ולכן היא ניגשת לטל והיא אומרת לו שגיא רצה להדיח אותו במשחק ושהוא לא באמת היה חבר שלו, טל שם לב שגיא שתלטן ומנסה להיות השליט בשבט, ומרגיש שברגעים האמתיים שמדובר בניצחון, גיא לא יהיה חבר שם. זו הסיבה שטל החליט להדיח את גיא בהדחה הקודמת שלא צלחה.
וירדן לעומת זאת אומרת שגיא מעולם לא ניסה להדיח את טל, ודורין פשוט משקרת ומנסה לשחק את המשחק בצורה לא ראויה.

טל מבין שדורין משקרת   

טל מבין שדורין משקרת ולכן הוא לא האמין לדורין אבל עם כל האהבה של טל לירדן שהיא חברה טובה שלו, הוא החליט לעשות הפרדה בין חברות טובה לבין המשחק ולכן הוא ביקש להדיח את ירדן 
ירדן הייתה ממש מופתעת מהבחירה הזאת , היא חשבה שהם הולכים ביחד עד הסוף 
ללא שום מעצורים כמו שהם התחילו יחד ככה הם יסיימו ביחד.  
דורין מנסה בכל הכוחות שלה להישאר וממציאה שקרים וסיפורים 
כדי לשמור על עצמה במשחק אין שום דבר רע לזייף את האמת מעט 
לעשות דברים מאחורי הגב כמובן עם גבול זה בסדר, זה המשחק הוא משחק אסטרטגי שנובע משקרים ותככים ומינפולציות על מנת שאתה או את תשרדו. 
ולכן אין מה לעשות דורין, אין מה להאשים את דורין מכיוון שדורין ניסתה לשמור על עצמה במשחקים.
לכל מה שנאמר עולה כאן שאלה חשובה. 
מתחילת המשחק היו הרבה חברויות של בנות למשל דורין ומאיה שהיו בהתחלה חברות ואחר כך שדורין עברה לשבט השני הם כבר היו פחות חברות אבל מאיה מצאה את קייסי והפכו לברית, ספיר שהייתה מחוברת לסהר עדיין  הייתה חברה עם מאיה, ירדן הייתה חברה טובה של טניה וגם היו יחד בברית ורק גל הייתה מחוברת לטל בלבד.
 
כלומר גל לא היה לה שום קשר חברי עם אף אחת מהבנות האם זה אומר משהו? יכול להיות שכן יכול להיות שלא, מנקודת מבט כזאת זה משהו שהוא קצת חשוד 
זה בסדר להתחבר לבחורים ולא תמיד להתחבר לבנות זה אחלה וזה סבבה, לפעמים הגברים יותר סחבקים מהבנות אבל במשחק שאתם שם כל הזמן ביחד 24 שעות 
אוכלים ביחד יושנים ביחד מתקלחים ביחד עושים הכל ביחד לא הגיוני שלא תהיה לגל אפילו חברה אחת שיכולה לשתף אותה ברגשות, חוויות, דברים אחרים שבנות אוהבות לדבר עליהם..
 
האם יכול להיות שגלל כמה שהיא בחורה טובה וחכמה ואינטיליגנטית יכול להיות שהיא הייתה קצת יהירה או מעט מתנשאת כלפי הבנות האחרות, כלומר יכול להיות שכן הבנות ניסו להתחבר אליה במשחק והיא לא נתנה להן את האפשרות לחבור אליה?? אולי ירדן ניסתה כמה פעמים להתחבר אליה ופשוט היא לא הצליחה…. נגלה את זה רק בהמשך הפרקים אבל עד עכשיו זה מה שראינו על המסך…
 
בנוסף, בתחילת המשחק ראינו הרבה פעמים  שגיא לא רוצה לצרף את גל להכניס לברית שלהם (גיא ירדן טל וטניה) בגלל שהוא חושב שגל בחורה לא אמינה והוא לא יכול לסמוך עליה .
הוא חושב שהיא תעשה להם איזה שהוא מהלך מאחורי הגב לכן גיא לא מעוניין להכניס את גל לברית שלהם, זה התחושות שהוא קיבל מגל. ירדן הסכימה איתו 
בינתיים גל התחברה לטל כמובן שמדובר בפרקים ההתחלתיים הראשונים 
ולכן נוצר בעצם ברית בין גל וטל 
מצד אחד ראינו הרבה פעמים שירדן לא כל כך נותנת לגל להתקרב אליה … הרבה פעמים היה קנאה מצד ירדן לגל, שגל החא בחורה חזקה ודומיננטית ויש לה הרבה דעות 
לכן יכול להיות שירדן הרגישה קצת מאויימת מגל ואולי פחדה על המקום שלה שלא ייקח ממנה.. ושגיא היה איתה הרגישה הרבה ביטחון שגיא לצידה והיא לא לבד ולכן לא היה לה אכפת להתנהג בצורה כזו כלפי גל. 
מצד שני למה גל אף פעם לא פנתה לירדן שיחה בארבע עיניים כשתי בחורות בוגרות  ואומרת ירדן בואי נהיה אנחנו בברית ביחד למה גל לא ניסתה לייצר את החברות הזאת בין בינה לבין ירדן? 

אז למי להאמין – בכל זאת תוכנית הישרדות שמותר גם לשקר

 
בסופו של דבר כל אחת אחת צודקת וכל אחת טועה בדרך שלה. אין פה תשובות מלאות.
 ירדן היא בחורה מאוד טובה היא אמינה ישרה והייתה חברה טובה ונאמנה לגיא מתחילת המשחק, היא אף פעם לא שיקרה ולא אמרה דברים מסולפים,שהם לא נכונים כלפי מישהו 
היו לה כמה טעויות לירדן שכנראה את צריכה לוותר עליהם . למשל ירדן הייתה צריכה כן לנסות להתחבר לשאר החברים בשבט ולא לראות רק את גיא וטניה.
 
 בגלל שהיא ראתה רק את גיא אז היא התעלמה מהחברים האחרים בשבט וזו הטעות שלה וכרגע שמדובר בהדחה שלה מול דורין. 
 ירדן מנסה להציל את עצמה וככה גם דורין מנסה להציל את עצמה 
בסופו של דבר מדובר במשחק שהוא מאוד חברתי ככל שתתחבר יותר ותיתן את המילה שלך לאנשים אז דווקא אתה כן תתקדם במשחק,  אז אולי הישרדות זה בעצם לא אמור להיות משחק של שקרים ומריבות ומניפולציות מאחורי הגב, אלא דווקא משחק עם הרסה מאוד חוכמה, אינטליגנציה רגשית וחברתית? כמה שיש לך יותר חברים ככה אתה יותר תצליח להתקדם במשחק כלומר הישרדות מדבר נטו על עניין חברתי .
 
מה דעתכם?

 דורין רואה שהיא לא מוצאת להיכנס עם אף אחד לברית 

דורין רואה שהיא לא מוצאת להיכנס עם אף אחד לברית אז היא משקרת לטל ,שגיא רצה להדיח אותו מתחילת המשחק.
טל לא טיפש, הוא לא מאמין לה אלא מאמין לירדן שאומרת שגיא בכלל לא ניסה להדיח אותו בשום צורה. 
טל וגל חושבים שכרגע הם צריכים את דורין בגלל שירדן יכולה להתחבר לגיא והם שניהם יהיו חזקים

גל בחורה מדהימה,חכמה וישר אבל לדעתי האישית בריב עם דורין גל טעתה לפעמים לא צריך להגיד את כל האמת בפנים, יש דרך לדבר לאנשים ובמיוחד לסוג של חברה שאיתך באי בודד… גל לא הייתה צריכה בכלל לספר לדורין ככה לא מעירים לבן אדם זה היה סופר מעליב ופוגע..את רואה את דורין בוכה ועצובה מכל הסיפור אז במקום להרים אותה למעלה, לעזור לה גל רק מורידה אותה…

דורין בוכה וגל עוד יותר מחממת אותה ואבירן גם מוסיף אש למדורה.
למה אתם עושים את זה? תרגיעו אותה ,אתם לבד בתוך אי .. אין לכם שם משפחה וחברים חוץ מעצמכם. וחוץ מטל כולם שותקים ולא אומרים מילה, זה היה ממש מזעזע בעיני ההתנהגות הזו.
קשה לראות שיש בן אדם שהוא בוכה וקשה לו ואף אחד לא ניגש אליו. זה היה סצנה של הפרק שלא היה נעים לצפות בה.
הבן אדם היחידי שבא לקראתה זה טל, טל בחור מקסים, טוב לב, יש לו אינטילגנציה רגשית גבוהה, פשוט ג'נטלמן אמיתי!!!

ניצחון ראשון במשימה בהישרדות לאחר רצף הפסדים שבט בייבאין ניצח את שבט טאגלוג

בתחילת הפרק ראינו את המשימה של שבט בייבאין מול שבט טאגלוג כאשר הם נאלצו להרכיב פאזל בתוך הים שהם שוחים 
ומחזיקים חלקים נורא כבדים שמקשים עליהם במשימה. המשימה הזאת הייתה נורא קשה הפאזלים היו נורא מורכבים ודומים אחד לשני, מאיה נבחרה להיות המנהיגה של שבט בייבאין ונטשה נבחרה להיות מנהיגה של שבט טאגלוג, נטאשה התחילה טוב את המשימה אבל לאט לאט  התחילה להתבלבל לא הבינה מה קורה,  היא פשוט איבדה את הריכוז והמיקוד במשימה
היא היתה נורא נורא בלחץ הרגישה שהיא לא מצליחה והיא התאכזבה מאוד מעצמה, לעומת זאת מאיה הייתה מאוד נחושה עם ריכוז, היא הסבירה בצורה רגועה וברורה לכל אחד מהשורדים מה עליהם לעשות, גיא סהר קייסי ואלית היו נורא קשובים למנהיגה שלהם מאיה והם נתנו לה את הפיקוד ולכן הם עבדו בצורה של שבט מאוחד וקשוב ולכן הם גם ניצחו במשימה.
סוף סוף שבט בייבאין זוכה במשימה אחרי סדרה של הפסדים  
זה היה קטע מאוד מרגש והם היו נורא נורא מאושרים שהצליחו הפעם במשימה והטיהור של קייסי הצליח !
שבט בייבאין הרוויח מיטה זוגית עם צל ושמיכה שזה פרס נהדר למקום כמו הישרדות, שישנים כל הזמן על החול.
 
בפרק הבא נראה את ההמשך של הריב בין דורין וגל, נראה האם טל ימכור את השבט שלו בשביל בת בריתו גל ? מה דעתכם האם טל יהיה מסוגל לבגוד בשבט שלו?

שבט בייבאין חמים על סהר. קייסי אומרת לשיקר שסהר לא אמין וגם אלית מסכימה להדיח אותו. מה קרה אתם פוחדים מסהר ? אתם יודעים שסהר חזק, וחכם. פשוט מפחדים על המקום שלהם.

סהר מסביר לקייסי שקשה לו לנתק רגשות בין החיים האמיתיים למשחק ההישרדות וזה מוציא אותו כאדם בעל ערכים, לכן איך את יכולה להגיד שהוא לא אמין? הרי את זו שבגדת בו שהדחת את ספיר.
נכון שסהר לא היה צריך להיות יהיר בהתחלה ואדיש, הוא כן היה צריך לפעול. עכשיו יש את גיא שהוא חדש בשבט שלהם נראה עם מי גיא ילך? האם עם שיקר, אלית וקייסי או עם סהר ומאיה?

סיפור האהבה והקנאה על האי 

בפרקים האחרונים, אנחנו רואים שטל ומאיה נדלקים אחד על השני, וזה כל כך יפה לראות שאף אחד מהם לא חיפש איזשהו רומן, והנה הוא כבר מתבשל על האי.
טל לא מפסיק להסתכל על מאיה, ומאיה לא מפסיקה לחייך ולהיות במבוכה. בפרק האחרון הראו שטל  בא להתארח בשבט בייביאין והם בילו יחד את הלילה מחובקים, מדברים יחד ונהנים.
טל אומר על מאיה שהיא מתוקה ומהממת בעיניו, ומאיה אומרת שטל חתיך ומעניין.
סיפור האהבה על האי ממשיך לגדול מפרק לפרק. 
אבל, נראה שגל לא כל כך אוהבת את הקרבה בין טל ומאיה כי היא חושבת שטל הוא תמים ובשנייה אחת מאיה יכולה לסובב אותו, שבתכלס זה כבר קרה פעם, אומנם לא באשמתה של מאיה אלא של השבט שלה.
גל לא רוצה לפרק את הברית עם טל, וטל לא מבין את זה.. הוא חושב שגל מקנאה ושהיא לא בסדר.
אבל טל אתה צריך להבין אתם במשחק הישרדותי – אתה צריך לשמור על עצמך ועל בני הברית שלך ולא לאכזב אותם.
מה יקרה בין הברית של טל וגל? מה יקרה שסיפור האהבה הולך ומתבשל? או שזה רק פנטזיה לנו הצופים? .את זה נדע בפרקים הבאים. המשיכו לעקוב אחר העדכונים שלנו וכתבו את תגובתכם למטה.

ההדחה הלא מחושבת של ספיר קשתי

בפרק של יום שבת הייתה הדחה ממש מפתיעה בעיני, אומנם להרבה מהצופים ההדחה הייתה צפויה. ספיר קשתי הייתה בברית יחד עם סהר כאשר הם בעלי הברית הכי חזקה בשבט בייבאין יחד עם מאיה קיי. אחת השורדות הכי חזקות בשבט בייבאין הלכה, והיה כל כך מאכזב שספיר לא הצליחה להראות את כל הצדדים בה, כי יש בה עוד המון.
עצוב לי שסהר נשאר לבד, הוא הרגיש נבגד על ידי שיקר שהיה החבר הכי טוב שלו. שיקר איך יכולת לעשות את זה לסהר? ללכת מאחורי הגב של חבר שלך ולקחת לו את החברה הכי טובה באי.
לא האמנתי שקייסי ושיקר יבגדו ככה בסהר שהם בעצמם רצו שינהיג אותם. סהר הוא בחור חכם ומקסים והוא מרגיש כל כך פגוע ואפשר להבין אותו. אני פשוט בהלם על שיקר. את האמת הוא היה אהוב עלי מאוד בהתחלה, היה כזה ג'נטלמן, מתחשב מצחיק. פתאום אחרי ההדחה הכל השתנתה. שיקר הוא בחור טוב אבל ההתקרבות שלו לאלית לא עושה לו טוב, אלית היא קצת יהירה בדיבור שלה ובטון שלה. היא כן מצליחה במשימות שזה אחלה אבל היא צריכה להבין שהשבט הולך ומצטמצם ואין את מי להדיח, זה לא היה פשוט בכלל לא לסהר ולא לספיר. במנלך ההדח ישבו טל ודיא משבט טאגלוג והם צפו בכל השיחות והמתרחש בשבט בייביאין, הם היו קצת בהלם ממה שקורה, אבל קיבלו תמונה ברורה יותר של מי חזק ומי חלש. 
לדעתי שיקר ואלית מאוד מקנאים בסהר וגם קייסי לא מעט. שיקר לא אוהב את העובדה שסהר מנהיג את השבט, כן כן גם קנאה בין בנים קיימת, שאני אישית הופתעתי ממנה.
קייסי סך הכל בחורה חמודה, חברותית,חכמה אבל לדעתי היא לא עד כדי כך כזאת במשחק אולי בחיים האמיתיים. יש לה את היתרונות שלה שהיא יודעת להיות חברה, היא אוזן קשבת ומייעצת תמיד. אבל אם נדבר משחקית היא אסטרטגית לא קטנה, והיא יודעת לעשות מניפולציות על האנשים.
היא הולכת בעצמה ועושה שיחות עם השורדים על הדחות ובסוף ויוצאת בידיים טובות.
עוד משהו שהיה בפרק, סהר סיפר מאיפה הוא נפגע כל כך בכך שהיו בחייו הרבה בגידות של נשים, והמצבים שהוא היה לבד בחיים שלו, זה היה מאוד מרגש ואמיתי.
מקווה מאוד שסהר יתאושש מהר מההדחה של קשתי ויתחיל לפעול! זהר תתעורר, אל תאמין לאף אחד יותר, בסופו של דבר כולם צבועים ושקרנים! 
במשחק הזה צריך לדעת לשחק אסטרטגית הרי זה שם המשחק- הישרדות, לשרוד אבל עד כמה רחוק לדעתכם צריך להגיע?
 
 

ככה לא באם למשימת חסינות בהישרדות

הצהובים לא הגיעו טוב למשימת החסינות מול השבט הסגולים הם באו אדישים, שאננים, ללא מוטיבציה וטקטיקה נכונה. 
בסוף המשימה שבט טאגאלוג, הסגולים ניצחו במשימת החסינות ושמחו נורא וזה היה יום חופש בשבילם. לאחר מכן,  היה דו קרב של חיים ומוות של אבירן  משבט הסגולים מול ספיר שבט הצהובים , כאשר במהלך המשימה ספיר עשתה הסכם עם אבירן שאם הוא ינצח במשימה הוא יתן את ההצבעה הכפולה שלו לסהר, בן הברית האמיתי של ספיר, היא סגרה איתו על זה בתנאי שאם יהיה להם את צמיד על החיים אז הם לא ידיחו את אבירן, כלומר הם ינסו למנוע את ההדחה שלו, אבירן אכן ניצח במשימה,  אך בכל זאת שיתף ואמר שרק הוא בסופו של דבר יקבל את ההחלטה.
 
ביום שבת אנחנו נראה מה רוב המתמודדים החליטו ביחד להדיח ולא רק שתהיה הדחה אלא יבואו שני אורחים מיוחדים שכרגע אף אחד לא יודע מי הם וזה תעלומה.

המשימה להדיח את אלית 

כרגע המתמודדים רוצים להדיח זו אלית.  בגלל שהיא מחלישה את הכוח שלהם בשבט, מצד שני גיא שיקר מאוד מחובר לאלית והוא רוצה למנוע את ההדחה שלה ולכן הוא אומר לה: "אל תדאגי אלית סמכי עלי." כאשר בפרק הבא רואים את גיא שיקר מדבר עם קייסי על להדיח את הספיר.
סהר עושה טעות שהוא נותן לספיר לנהל את כל העניין, הוא צריך גם להתערב כי אם הוא יאבד את הכוח של שיקר, המשחק שלו אבוד וספיר יכולה להיות המודחת הבאה. סהר תעורר.
ספיר ניגשת לסהר, ואומרת לו שהיא מרגישה שקייסי לא אמינה היא אומנם תהיה חברה שלה מחוץ לתוכנית אבל בתוכנית עצמה היא נראית ככזאת שאי אפשר לסמוך עליה ושהיא נחמדה מידי וזה די מוזר.
 
בפרק הבא אנחנו נראה מה קיבלו קבוצת הסגולים בתוך הקופסה שכולם היו בהלם מוחלט ומה יקרה עם ההדחה של שבט בייבאין, הצהובים, האם אלית באמת תלך הביתה לפי קבוצות הרוב שקבע סהר, הרי ידוע שסבר הוא המנהיג של שבט הצהובים וכל החלטה שהוא מקבל כולם מסכימים איתו.
 
מהצד של עלית ושיקר נראה כי הולך להיות מהפך מטורף, שבו אלית תתחיל לשחק את המשחק ולא תישב רגל על רגל כמו שאומרים. את כל זה נדע בפרק ביום שבת זה הולך להיות פרק מותח, מעניין ומסקרן!
 
רשמו לנו מה דעתכם בתגובות על הפרק
והאם השבט יחליט להדיח את אלית, או דווקא את ספיר?  

ירדן מצויה בין גיא לבן טל

ירדן מצויה בין גיא לבן טל, שני חברים טובים שלה והיא פשוט לא יודעת מה לעשות היא נורא נורא רוצה לספר לגיא את האמת ומצד שני היא לא רוצה להפריד בין החברויות הטובות מראים לנו בפרק שירדן לא סיפרה את האמת לגיא אבל מאוד מאוד קשה לה להתמודד עם זה שהיא משקרת לו בפרצוף מבחינתה זה בגידה זה שקר זה צביעות וירדן ממש לא אוהבת את זה היא הרגישה נורא נורא פגועה מיטל איך שהוא התייחס אליה איך לא מתייחס בעצמו לכל הברית הזאת ביניהם .
 
ירדן בטעות רמזה לגיא שהיא כבר לא יודעת על מי לסמוך וגיא פתאום הרגיש שהוא קצת מעורער ממנה ופתאום הוא מרגיש שהיא לא כל כך בטוחה בברית והוא לא מבין בעצם מה קורה שם והוא מתחיל לחשוד הוא מתחיל לחשוד שיכול להיות שירדן לא מספרת לו משהו והוא מנסה ככה להוציא ממנה אבל לא וגם פתאום מרגיש מאוחר. 

משימת פרס ארוחת הדגים ליום שישי

אחר כך השבטים היו צריכים לבחור שני מנהיגים שהעלו לפסגה שבת הסגולים בחר גיא רוזן ושבת הצהובים בחרו את סהר בפסגה למעלה שניהם מצאו מתנות אמת בעצם משכורות המשפחה גיא קיבל תיבת נגינה ששלחה אשתו וסער קיבל תמונה משפחתית במשימה קודם לכן .
שני השבטים היו צריכים לסובב כדור שבעצם סערה מקבוצת הצהובים וגל מקבוצת הסגולים היו בפנים והיו צריכים להסתובב יחד עם הכדור תוך כדי שהמתמודדים האחרים 
תוך כדי שהעיניים של המתמודדים האחרים היו מכוסות ושניהם כל אחד מהשבט שלא היה צריך להדריך אותם במשימה 
בסופו של דבר שבת הסגולים ניצחו .
גל הייתה נורא נורא גאה בעצמה לעומת זאת גיא רוזן מאוד התעצבן שגם נתנה לאווירה נצמיד החיים ולא לא .
סהר הרגיש שמשהו שמה לא מסתדר למה היא לא מביאה לא עולה טל או לירדן, כלומר למה גל בוחרת להביא את תמיד החיים למתמודד שהוא בכלל לא בברית איתה פה גיא קצת חשד לגבי שבת הצהובים סהר היה נורא נורא מאוכזב ועצוב שהוא לא צלח במשימה, סהר נורא השתדל לנווט אותם ולהוביל אותם כן לניצחון אבל משהו שם לא הצליח והם היו נורא נורא מאוכזבים .
 

גיא היא הרגישה שכבר אין לה על מי לסמוך

ירדן שמעה את טל וגל מדברים על זה שהם רוצים להדיח אותה אבל היא בעצם שמה לא נכון ומה שבעצם הם רוצים לעשות זה להדיח את גיא ירדן הרגישה שחגגה צביעות מתחת לאף שלה זה פשוט הייתה בהלם מוחלט כששמע את טל וגל חברים שלה לברית מתנהגים בצורה קבועה ושקרנית כלפי חבר שלהם לברית גיא היא הרגישה שכבר אין לה על מי לסמוך 
ואחר כך היא פשוט בכתה ישבה מול הים בכתה ונטשה נחמה אותה. 
היא לא ידעה מה לעשות עם עצמה מצד אחד גיא הוא חבר מאוד מאוד טוב שלה והוא חבר גם בברית שלה ומצד שני טל גם חבר מאוד טוב שלה ופשוט הרגישה שהיחסים ביניהם נשברים והיא לא יודע כבר מה לעשות האם לספר לגיא את האמת או לא.

פרק הישרדות די אכזרי, קשוח ומרתק.

שבט בייבאין – סהר היה נורא כועס, עצבני ופגוע מדורין

שבט בייבאין (הצהובים(. החליטו שבא להם לעשות סוף. המטרה שלהם הפרק הייתה לומר את כל האמת בפנים לדורין כאשר כל השורדים והשורדות היו נוכחים. ההלם הגדול ביותר היה האמירות של סהר. סהר היה נורא כועס, עצבני ופגוע מדורין, איך היא יכולה לעבור לשבט אחר ולשכוח בכלל מהחברים שלה בשבט הקודם, סהר רוצה להגיד שיש דרך להציג את הדברים, אי אפשר פשוט להתעלם כיאלו הברית לא קיימת, סהר אמר לדורין מילים קשות ברמה של : אף אחד לא יעשה איתך פה בריתות יותר. אמירה די קשוחה סהר. הוא עוד הוסיף ואמר: תזהרו ממנה,תדיחו אותה בהדחה הקרובה. 

דורין מההתחלה בא לשחק את המשחק,

 לכרות בריתות לעשות מזימות ותככים והכל בשביל לנצח.
זה בסדר גמור לעשות אסטרטגיות זה המשחק ,ובהחלט מקובל . אבל דורין איך את יכולה לשכוח כל כך מהר את הברית שלך שאתם כל הזמן הייתם ישנים יחד בלילה, מדליקים אש, אוכלים מדברים.. סהר היה נורא נורא פגוע ממנה עד כדי כך שפגע גם בדורין והיא בכתה. 
לא רק שסהר היה נגדה, גם ספיר החשיבה אותה לחברה מאוד טובה ודורין פשוט זרקה אותה הצידה כיאלו מעולם לא הכירו. אלית לא הייתה מופתעת וגם גיא שיקר לא כל כך אבל עדיין היה להם רגע של הלם מוזר כזה. מאיה החברה הכי טובה של דורין בשבט, החליטה גם לפקפק בחברות שלה עם דורין, ואולי הן בכלל  לא היו חברות והכל היה סתם משחק מהצד של דורין.
דורין עמדה שם והייתה מופתעת מכל האמירות שיצאו עליה. אבל האם דורין תשאר לבד, מה יקרה שאף אחד לא ירצה להיות איתה בברית יותר כמו שסהר אמר. התשובה אינה ידועה אבל מה שכן ידוע שהפרק הזה היה מותח במיוחד. 
 
 
 
 
 

ההדחה הבלתי צפויה

דניאל לא יכל להדיח את גיא או שורד אחד לכן הוא החליט לעזוב, הוא הסביר שהוא מאוד נהנה עם כולם והייתה לו חוויה בלתי רגילה כשדניאל אמר שהוא מעדיף להיות המודח הערב, כל השורדים והשורדות היו בהלם מוחלט ובקושי הצליחו להוציא מילה מהפה.
ההדחה הזו הייתה אמורה להיות ההחלטה של טל וגל שהיו חמישה מתמודדים שהחליטו להדיח את גאי. בהדחה הזו גיא היה אמור להיות המודח, זה ממש לא היה פייר.

גיא ודורין הם השורדים הכי אסטרטגיים

גיא ודורין הם השורדים הכי אסטרטגיים וכוחניים וטל שם לב לזה והחליט שהוא לא מעוניין להיות בבית עם אחד שהוא לא סומך עליו, גיא לא מעניין אותו מאף אחד הוא בא לנצח, בדיוק כמו דורין לכן שניהם מתאימים כברית.
ההדחה הזו באמץ הייתה לא צפויה, איך יכול להיות שדניאל בחור כזה מצחיק וחברמן עוזב את התוכנית… פשוט לא יאמן. מה שצריך לקרות עכשיו זה שטל ימשיך עם התוכנית שלו להדיח את גיא, מבלי שגיא לשים לב. 
טל הוא בחור צעיר, תמים אך מאוד חכם ובוגר הוא התחבר בשבט לגל בחורה אמיתית וחזקה ושניהם החליטו לעשות את המהפך על גיא ,רק חבל שזה לא הצליח להם. אבל כן מקווים שבפעם הבאה הם יצליחו.  
 
 

 

את מי להדיח

גיא בחור ממש מתנשא הוא לא רק מתנשא אלא הוא גם שיקר לשבט שלו שהוא הפסיד במשימת חסינות מול סהר, כאשר הוא קיבל את כוח ההשתקה ולא סהר כפי שסיפר לחבריו בשבט. גיא כל הזמן רוצה להחליט את מי להדיח בקבוצה, הוא כיאלו נמצא בשבט עם טל וירדן אבל הוא בעצם הקובע. מה דעתך גיא אולי אתה ודורין תעשו ברית ביחד ותעיפו את כל השורדים? זה יהיה אחלה בשביל שני שתלטנים כמוכם.

 

הפיצוץ בין גל וירדן

ירדן מתעצבנת על גל שהיא עשתה ברית מאחורי גבה עם טל וגיא מבלי לדבר איתה או להתייעץ. גל אומרת לירדן שהיא בעצמה עשתה ברית עם גיא טל וטניה עוד לפניה בכלל. 
גל טוענת שירדן נשענת על גברים וזה נכון. ירדן וטניה מחפשות את הבנים החזקים שיובילו אותם לגמר וזה ממש שקוף. גל בחורה אמיצה חזקה ויש לה המון שכל, היא יודעת להתבטא והיא הכי דואגת לכולם בשבט, היא מכינה לכולם אוכל היא מדליקה אש ויש לה לב ענק. 
 
שאבירן אמר על גל שהיא שתלטנית הוא ממש טועה. הבחורה מביאה לך אוכל איך שאתה קם בבוקר, אבירן אתה צריך לדעת להעריך בחורה כמו גל שכל כך מתחשבת בחברים שלה ולא מחפשת ריכולים כל היום כמו השאר אלא היא באמת שמה את עצמה לטובת הכלל. אתה לא בחור שיודע להעריך והמילים שאתה הוצאת מהפה היו הלם טוטלי. אתה עוד צריך להתבגר.
 

 

החלפת שבטים

וואי איזה מתח היה בפרק היום, דורין משבט הצהובים עלתה לבקתה יחד עם טניה משבט הסגולים והם קיבלו פתק שכתוב על החלפת שבטים זה אומר שטניה תצטרף לקבוצת הצהובים ודורין לקבוצת הסגולים

איזה החלפה הזויה! 
סוף סוף שבט הצהובים יוכלו ליהנות מהשבט שלהם בלעדי דורין שתמיד השתלטה להם על המקום ולספיר תהיה הזדמנות להוכיח את עצמה לשבט, מצד שני מאיה הייתה בשוק מוחלט על חילוף השבטים והייתה מממש מבואסת. קייסי לעומת זאת מה שהיה אכפת לה זה מהשוקולד לואקר שטניה הביאה איתה 
שדורין הגיע לשבט הסגולים היא לא הפסיקה לדבר, היא כבר רצתה להמשיך את הברית של טליה יחד עם טל,גיא גל וירדן. דורין גם בשבט החדש שרק עכשיו הגיע אליו מנסה להשתלט וליצור את המקום שלה. 
נטשה די שמחה אחרי הריב שלה עם טליה שהיא עברה לשבט אחר ככה יהיה לה יותר נוח ושקט בשבט.

 

ההדחה הצפויה של שבט טאגלוג 

השבט הסגולים מהקבוצה של גיא החליטו פה אחד להדיח את ניר, האמת שזוהי הדחה די צפויה. לגיא היה כוונת מההתחלה על ניר והוא החליט יחד עם הבני ברית שלו להדיח את ניר בגלל שלא התחבר אליו וטען שהוא אינו עושה כלום עבור השבט, גם טל הסכים איתו ואמר שהוא לא לוקח חלק פעיל בעזרה לשבט כמו הדלקת אש וכולי. 
להדיח את ניר זה יכול להיות טעות מכיוון שאומנם ניר לא עזר להם הרבה בשבט אם בכלל אבל הוא נתן את כל כולו במשימות והוא הוכיח להם שגם הוא חזק ויכול, והגיל בכלל לא משחק תפקיד ראשי.  השורדים יכלו להדיח את גיא שהוא בחור חזק, אבל הוא אכן יכול להוות איום על טל ,גל ועוד משתתפים ולכן זה היה ממש טוב להם אם הוא יודח אבל כן צריך לקחת בחשבון שהם מורידים כוח לשבט שלהם. השאלה היא מה היה כדאי שיקרה?האם ההדחה של ניר הייתה נכונה או לא נכונה? 
ואם לא נכונה איזה שורד/ת אתם הייתם מדיחים?
 
כתבו לנו בתגובות 

 

 אלית בכתה וסיפרה שמעולם…


בפרק ראו שהבנות מהשבט הצהובים לא מתחברות לאלית,  ואלית מרגישה שהיא נורא לבד 
היא נורא רוצה להוכיח לכולם שהיא מסוגלת ויכולה למרות גילה להצליח במשימות. אבל הבנות כמו דורין,מאיה וקייסי ישר שופטות אותה שהיא לא מתאימה להיות בחברתן. אלית בכתה וסיפרה שמעולם לא היה לה ככה קשה להסתגל בסביבת אנשים. 
 היה כואב לשמוע את היחס של הבנות כלפיה. גיא לעומת זאת כן היה יחד איתה והם מרגישים יחד הבוגרים של השבט כאלה שלוקחים החלטות נבונות.
הבנות השבט לא חייבות להתחבר אליה, לא מכריחים אף אחד להתחבר למישהו שלר נראה בעינכם אבל לעולם אל תגרמו לבן אדם להרגיש לבד, כי זו הרגשה איומה!!! ובטוח שכל אחד בחיים הרגיש באיזשהו שלב לבד בחיים.  יותר מזה ההרגשה שהם על אי בודד רק מדגישה את הבדידות והלבד שלהם ללא המשפחה התומכת והחברים הקרובים. ולכן אם רק היו מנסות קצת לדבר איתה ולנסות להכיר מי היא באמת, היה מראה שקצת אכפת לכן.
 
בפרק ממש ראו שקייסי ומאיה הן שפוטות של דורין והאמת שזה לא נראה מחברות בכלל.
קייסי ומאיה יעשו כל מה שדורין אומרת להן כי הן פשוט מפחדות שהיא תדיח אותן ולכן מתחנפות אליה.
 
  גיא שיקר נראה בחור טוב ומקסים שיעשה הכל למען החברים שלו. הוא מצחיק חכם ויש לו לב גדול ככה גם סהר נראה כבחור אינטליגנט עם הרבה ידע ואישיות של מנהיג 
 
 
 

😄

 

משימת השק- כח או שכל

שבט טאגלוג היה סופר מאושר

בפרק של אתמול יום רביעי 28.12.22, הייתה משימה שבתכלס היא לא פיזית אלא דווקא שכלית, שהתחילה בהעברת שק בין סורגים ושימור על יציבות בכדור. הפתרון של המשימה הייתה היא נדנוד השק ימינה ושמאלה ובכך הצליחו לשחרר את השק מהמקום. טל וגל עשו התקשו מאוד במשימה אבל בסוף הצליחו להבין את השיטה. בתחילת המשימה שבט טאגלוג הובילו אבל אחרי מספר דקות שבט בייבאין הצהובים עקפו אותם והיה מאוד מותח. מהצד גיא צועק למאיה: "תנדנדי נד נד" ומאיה אל מבינה מה גיא רוצה וקשה לה עם כל הצעקות מאחורה. המשימה הייתה מותחת במיוחד כאשר השבטים לאט הבינו את הטכניקה בסופו של דבר מי שניצח היה שבט טאגלוג.
שבט טאגלוג היה סופר מאושר ושמח והם גם שבט שנראה הרבה יותר מאוחד מאשר השבט בייביאין אבל את זה נדע בוודאות רק בהמשך.

שבט בייבאין הפסד שני ברציפות במשימות

לעומת זאת שבט בייבאין בכו והיו נורא מאוכזבים שהפסידו במשימה, אך הם עודדו אחד השני שהם באמת עשו הכל בשביל לנצח ועכשיו הם יהיהו צריכים להדיח עוד אחד מהקבוצה שלהם. את מי לדעתכם יחליטו המתמודדים להדיח? כנראה שיחליטו להדיח את אלה כי לדעתם היא מבוגרת ופחות מתאימה. האם הגיל הוא באמת פקטור בהישרדות? יכול להיות שכן אבל לא בהכרח. נכון שהישרדות זה המון כוח פיזי אבל מי אמר שהיא לא מסוגלת בגלל הגיל שלה? הכל עניין של רצון ושכל. לפעמים במשימות לא צריך רק כוח אלא לחשוב על פתרון בעזרת שכל. סביר להניח שהיום אנחנו נראה שהחברים בשבט החליטו להדיח את אלה. אבל איך אומרים, הכל יכול להיות לא?

השורדים - לכרות בריתות בכל מחיר

דורין VS סהר

דורין על ההתחלה של המשחק החליטה לכרות בריתות עם אנשים עוד לפני שהיא בכלל מכירה את השורדים והשורדות. לעומת זאת סהר, לא מבין על מה כל המהומה לדעתו קודם כל צריך להכיר את המתמודדים לפני שבכלל עושים בריתות, הוא לא מאמין כרגע לאף אחד מהם. 

דורין VS מאור

דורין ומאור היו בריב פיצוצים מתחילת התוכנית ולכן היא גם רצתה להדיח אותו ובסוף הצליחה. אומנם היא עבדה על קייסי ואמרה לה שמדיחים את אלה אבל היא רצתה להדיח את מאוד. דורין הולכת לשחק במשחק כשולטת בשבט ואולי גם בכל האי, אפילו גאי רוזן מהשבט טאגלוג נתן לה שרשרת חסינות. אנחנו הולכים לראות בחורה מאוד חזקה, דומיננטית ואולי היא די תזכיר לנו את גקי מהעונה הקודמת. לדורין יש פונטיצאל גבוהה להגיע רחוק בתוכנית. השאלה מי יגיע איתה יחד והאם היא תהיה נאמנה לחברי הברית שלה כמו מאיה, סהר ספיר ועוד. לגבי ההדחה שהייתה של מאור, האם לדעתכם זה היה טעות להדיח אותו או לא? דורין כנראה עשתה טעות שבחרה להדיח את מאור, משום שהבחירה שלה ושל השבט נבעה מתוך אגו ולא מתוך חשיבה קדימה על השבט שצריך לנצח את השבט השני.

מאור הוא מתמודד חזק

מאור למרות הכל הוא מתמודד חזק, יש לו יכולות פיזיות טובות וההדחה שלו היתה לגמרי מיותרת. מה אתם חושבים ? 

סיכומי הפרק הראשון של עונת הישרדות 2023

תחילת הפרק

בתחילת הפרק, מגיעים כל 18 השורדים והשורדות אל האי, כאשר כל אחד ואחת מהשורדים ומהשורדות מספרים  לקהל בבית בקצרה על עצמם וחייהם הפרטיים. לאחר מכן גיא זוארץ מנחה הישרדות מדבר איתם ומכיר ביניהם. 

גיא מחלק את השורדים והשורדות לשבטים כאשר כל אחד מקבל במבוק ובו כתוב איזה צבע הוא צהוב או סגול.

השבט הצהוב : בייבאין   (שפת הפיליפינים ששלטה מאות שנים)

השבט הסגול: טאגלוג (שפה מודרנית)

משימת הציוד וצמיד החיים

השבטים נכנסים הישר למשימת ציוד שבו הם ילחמו על ציוד כמו אורז, ברזנט שישרת את השבט שינצח באי. בנוסף, רק אחד מהשורדים יקבל את צמיד החיים שמי שיחזיק בו יהיה כוח משמעותי ביותר ויוכל לשנות גורלות. אז המשימה שלהם היא: השורדים והשורדות יצטרכו להיכנס לתוך המים ולעלות על רפסודה ולהעמיס את הציוד ולשוט את האי שלהם שם נמצאים עם הבגדים הנקיים מהבית. שבט בייבאין (הצהובים) הרוויחו אבן אש, מצטה ואורז וקופסא שבה נמצא צמיד החיים.  שבט טאגלוג הרוויחו ברזנט, מצטה של בננות ואננסים,חול וטלפון.

השבטים מתחילים להתמקם באי

דורין מתחילה להתלחשש עם מאיה קיי והם רוצות לשמור על פרופיל נמוך .אחרי זה דורין פונה לניב ומנסה ליצור כמה שיותר בריתות עם אנשים. מאור שומע אותם וגם הוא מנסה ליצור בריתות עם אנשים אז הוא הולך לגיא שיקר, ולדעתו היא תהווה עליו איום ולכן הוא צריך לדאוג לעצמו. כך עושה גם ספיר קשתי ניגשת אל סהר שרואה שהוא בחור טוב ומבקשת ממנו שהוא ישמור עליה והיא תשמור עליו במשחק. סהר לעומת זאת, חושב שהם רק התחילו את המשחק ואין פרוצדורה חברתית ואפילו התנהגות יהירותית וזה עדיין מוקדם מידי להחליט עם מי הוא מעוניין להיות בברית ולכן כרגע הוא לא מאמין לאף אחד. שבט פאגלוג יושבים יחד כצוות ואוכלים מהאננס וכל אחד מספר על עצמו כמה משפטים. ואבירן חושף בפני כולם שהוא חשפן בשעות הערב וכולם בהלם. בינתיים בשבט בייביאן עושים מדורה ומכינים לעצמם אורז. אלית וקייסי לא מחבבות את דורין שלדעתן היא משתלטת על הדברים. גם הצוות פאגלוג מתחילים הלחשושים והדיבורים על כריתת בריתות כאשר טל מורד פונה לגיא רוזן שיהיה קודם כל כמו אח שלו ואחר כך הם יהיו צוות.

הגרלה על צמיד החיים

שבט בייביאן מחליטים לעשות הגרלה ובהמי שינצח יקבל את צמיד החיים.

הריב בין דורין למאור

מאור טוען שדורין מקרינה אווירה נוראית בשבט ולא אוהב שמדברים עליו מאחורי הגב, בעיניו זה התנהגות מתנשאת. האם לדעתכם מאור צודק? דורין לא מוכנה שמאור יחזיק אצת המקלות של ההגרלה ואומרת לו את זה בפנים מול כולם. דורין אומרת שמאור כל היום מחפש אותה. הצוות עושים את ההגרלה עם המימות והמנצח הוא גיא שיקר שמקבל את צמיד החיים.

משימת חסינות שבטית

גיא מציג בפני השורדים את פסל החסינות כאשר רק שבט אחד יכול לזכות בה. כל שבט יצטרך לבחור שישה שורדים חזקים ביותר ו3 בעלי סבלנות. כאשר השלושה יצטרכו להרכיב את המטלה הסופית שהיא הרכבת פאזל.

הירשם
הודעה על
guest
0 תגובות
תגובות משובצות
צפה בכל ההערות
מאיה קיי הישרדות כל הפרקים

מאיה קיי

דוגמנית בינלאומית,  מוכרת בעיקר כדוגמנית בחברת הבגדים עדיקה בישראל ,משפיענית אינסטגרם בעלת 272 אלף עוקבים.

עונת הישרדות כל הפרקים

מאור שושן

מאור שושן הוא יהלומן, בן 32 מנתניה, גרוש + 1.

דניאל ציוני

דניאל ציוני

דניאל ציוני הוא איש תקשורת- שדרן רדיו חיפה, אדם דתי שומר מצוות ומסורת. 

דורין

דורין דותן-פרקש

דורין דותן-פרקש אשת עסקים, משפיענית רשת ובעלת מותג תכשיטים.

טל מורד

טל מורד

חייל משוחרר, בן 21 ממושבת כנרת.

טניה לאורן

טניה לאורן

טניה לאורן היא דוגמנית, בעבר הייתה בלהקת בנות בשם "פורמולה", יש לה 180,000 עוקבים.

ספיר קשתי

ספיר קשתי

 בת 30 רווקה, יועצת בעיצוב וחיטוב הגוף, כוכבת רשת עם יותר מ-40 אלף עוקבים באינסטגרם.

אבירן שמואל

אבירן שמואל

אבירן שמואל בן 33 הוא עובד תברואה מנתניה וחשפן, הוא רווק ואוהד מושבע של הפועל ת"א.

אלית מוסאיוף

אלית מוסאיוף

אלית מוסאיוף בת 52 היא מזכירה רפואית מהעיר חולון, נשואה ואימא לשלושה בנים ובת.

הישרדות 2023

גיא רוזן

 גיא רוזן בן 32 מתל אביב, נשוי. הוא מעריץ מושבע של תוכנית הישרדות וראה את כל הפרקים של התוכנית. גיא הוא יועץ במשרד פרסום בתל אביב.

גיא שיקר

גיא שיקר בן 48 מרמת השרון גרוש +2 ומקצועו יועץ פיננסי.

 

גיא שיקר
גל רובין

גל רובין

גל רובין בת 32 ממעלה אדומים, גרושה ואימא לשישה ילדים.

ירדן זוהר

ירדן זוהר

 ירדן זוהר בת 27 מתל אביב, רווקה. היא נולדה וגדלה בטבריה, וכיום ירדן עובדת כמאמנת אישית.

נבו שמיר

נבו שמיר

מהנדס בניין, בן 31, מתל אביב, בזוגיות.

נטשה חליל

נטשה חליל

נטשה חליל בעלת מכון יופי בת 40 מרמת אביב, נשואה + 2. נולדה באוקראינה ועלתה לארץ בגיל 18 לבד.

נטשה חליל

נטשה חליל

. בעלת מכון יופי בת 40 מרמת אביב, נשואה + 2. נולדה באוקראינה ועלתה לארץ לבד בגיל 18

ניר רגב

ניר רגב

 ניר רגב  בן 42, מלוד, גרוש פעמיים. ניר נולד בלוד כאשר אבא שלו כיהן כראש ממשלה. הוא מנכ"ל קבוצת כדורגל "הפועל לוד.

VISTOSO 14 K רוז זהב טבעות האמיתי גברת מבריק מהחנות הזאת, מאוד מקצועי, מתוכנן היטב. זהב אמיתי ואבנים.

טבעת: "אין מילים! תודה רבה לך לחנות עבור כזה יופי " לקוחה ישראלית

מותגים: המחירים החל מ 17 שקל באליאקספרס.

תשלום רישיון רכב לטסט

חדש לימוד אנגלית חינמי באתר!! , פתרון אנסין שאלה 1 מועד חורף 2021 בגרות 3 יחידות באנגלית כניסה לעמוד ועוד הרבה פתרונות כולל סרטונים !

כ 11 ש"ח בלבד .משלוח חינם

13 ש"ח בלבד! 60W

חדש לימוד אנגלית חינמי באתר!! , פתרון אנסין שאלה 1 מועד חורף 2021 בגרות 3 יחידות באנגלית כניסה לעמוד ועוד הרבה פתרונות כולל סרטונים !

שעון יד Casio F 91W  לרכישה לחצו כאן רק כ 38 שקל משלוח חינם!  EBAY

5 3 קולות
רייטינג
0
אשמח למחשבותיכם, אנא הגיבוx